פרסום לעצמאיות

Home פורומים פורום תעסוקה פרסום לעצמאיות

הדיון הזה מכיל 5 תגובות, ויש לו 4 משתתפים, והוא עודכן לאחרונה ע״י  ענבר אור מנהלת פורום תעסוקה לפני 3 שנים, 3 חודשים.

מוצגות 6 תגובות – 1 עד 6 (מתוך 6 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #14324

    www
    משתתף

    כאן נחמה גלינסקי, יועצת זוגית ומטפלת רגשית בדרך החסידות. ( m.a  בפסיכותרפיה) . צריכה עזרה דחופה בכתיבת כרטיס ביקור או פלייר. אז מה אני עושה:

    ייעוץ והכוונה לנערות ונשים, הדרכת זוגות נשואים.  תודה מראש..

    טל' 0547640781  מייל: nech0329@gmail.com

    #14328

    yosefa
    משתתף

    במקרה זה, הייתי ממליצה לך לפנות לגרפיקאית.

    היא תשב איתך ותאפיין את העיצוב שדרוש לעסק ולאחר מכן תעצב לך לוגו ופליירים מקצועיים.

    אין השוואה בין עבודות עיצוב שעושים לבד בלי הידע הנכון לבין עבודות שמעצבת גרפיקאית.

    ההבדל הוא גם בעיצוב אך לא רק. גרפיקאית טובה גם עושה מיתוג ואפיון נכון לעסק.

    אומנם מדובר בהשקעה אך לדעתי היא שווה כי מיתוג טוב משווק את העסק כהרבה יותר מקצועי וממילא מביא יותר לקוחות…

    תחשוב טוב יהיה טוב!

    #14351

    בס"ד

    נחמה היקרה,

    שאלתך, אני מניחה קשורה יותר לנושאים המוצגים בכרטיס הביקור ולא לעניין הגרפיקה.

    עליך להתחיל קודם כל מהשאלה מהי המטרה?

    אני מניחה שהמטרה היא שיווק והגדלת קהל לקוחות אבל זו לאו דווקא המטרה – לכן אני פותחת את השאלה.

    אם זו אכן המטרה, אז לרשום בכרטיס ביקור אחד כל מיהי עיסוקים לכל מיני קהלים זה לא אפקטיבי.

    מה גם שכיום כרטיס ביקור ירד בערכו, והאם ההשקעה של הגרפיקה והדפוס וכולי תביא לך את התוצאה המיוחלת?

    כיצד הכרטיס יביא לך לקוחות?

    אז אנחה אותך בשלבים שעליך לעבור בגדול. אם תצליחי לעשות אותם לבד מעולה. ואם לא מומלץ להיעזר בבעלת מקצוע לשם כך:

    1. מיקוד ובידול של העסק שלך – מה את נותנת שאף אחת אחרת לא נותנת. אם תהיי עוד מטפלת רגשית או עוד מאמנת (בלי מיקוד או בידול) היכולת שלך להצליח בתוך השוק המוצף היא מאוד מאוד מוגבלת. אם תמצאי מיקוד ובידול שקשור להתמחות מסוימת, קהל יעד מדויק, וכולי… כבר תתחילי בצורה טובה יותר.
    2. מיקוד קהל היעד – לאחר הבידול, שזה החלק המאתגר יותר, עליך לחשוב מיהו קהל היעד המדויק שלך. גם כאן ככל שתדייקי ותמקדי זה יקל עליך מאוד את השיווק. אני יודעת שזה מרגיש שאם תמקדי בעצם תוותרי על שירותים או לקוחות אך בפועל במציאות הדברים קורים אחרת. "בצר הרחבת לי". הגדרת קהל היעד הכי טובה היא לאפיין לקוחה לדוגמא, ממש  לקרוא לה בשם, גיל, אזור מגורים, מה הקשיים שלה בחיים, מה הערכים שמובילים אותה וכולי…
    3. השלב הבא הוא לבדוק – "היכן היא מסתובבת". באילו מקומות נמצא קהל היעד (פיזיים, מה הם קוראים,  לאיזה עוד בעלי מקצוע הם נחשפים וכולי). דרך מעולה לעשות גם את השלב הזה וגם את השלב הקודם הוא לבצע סקר בקרב קהל היעד ו/או הלקוחות הקיימים ולשאול אותם בדיוק את כל השאלות האלה.
    4. מכאן הדרך ליצירת תוכנית שיווק ונגזרותיה גלה, בהירה ואיכותית יותר. המטרה היא לחשוב בעזרת הרבה יצירתיות על דרכים להגיע לקהל יעד זה עם מינימום הוצאה כלכלית. (ההגבל הכלכלי הוא זה שעוזר לנו לייצר יצירתיות). חשוב לשים דגש על היכולת להראות את המקצועיות והייחודיות שלך לקהל היעד ולא רק לשים פרסומת (גם אם היא בחינם). דוגמא מעולה לזה היא כתבה בעיתון לעומת מודעת פרסומת. אי אפשר להשוות את רמת האפקטיביות.
    5. בקרה – לאחר בניית תוכנית שיווק (קמפיין) והוצאתו אל הפועל חשוב מאוד לבדוק את האפקטיביות שלו. כמה בסך הכל הוצאת מבחינת כסף וזמן, וכמה כסף / לקוחות הרווחת. אם הקמפיין היה יעל, מעולה! אפשר לשכפל. אם הוא לא היה יעיל, יש לבצע שוב את השלבים ולתקן ולשפר עד שמגיעים לתוצאה הרצויה.
      השלבים האלה הם רלוונטיים לכל עסק באשר הוא.

    אני בטוחה שאם תעקבי אחריהם ותמלאי אותם במלואם תשפרי את סיכויי ההצלחה של ניסיונות השיווק שלך באלפי מונים.

    מאחלת לך ברכה והצלחה בכל מעשה ידיך!

     

    ענבר אור - מנכ"ל ובעלים "יוצאת לאור"
    קידום תעסוקתי לנשים שכירות ועצמאיות
    info.ylaor@gmail.com
    0548182148

    #14358

    www
    משתתף

    נחמה גלינסקי: בעצם אני מעניקה אוזן קשבת ולב רחב לנשים ונערות. מדריכה, מייעצת ומכוונת. עוברת איתן תהליך נפשי עמוק. קהל היעד: נשים  נשואות שיש להן קונפליקטים בחיי הזוגיות מקהילת חב"ד קרית מלאכי.  המיוחד אצלי שזו פסיכותרפיה בדרך החסידות. אז איך אפשר למקד את זה?

    #14382

    efrat
    משתתף

    שלום נחמה,

    אני קופירייטרית (בין היתר של האתר הנוכחי)

    ואשמח לעבוד איתך בשיתו"פ.

    המקצוע שלי משלב כתיבה שיווקית ואסטרטגיות שיווק,

    כך שבסופו של בריף (מסמך עבודה) נוכל לצאת עם פרסום שמתאים ליכולותיך ולצרכי העסק שלך.

     

     

    #14410

    בס"ד

     

    נראה לי שזה מאוד ממוקד. זאת לא היתה נקודת הפתיחה שלך כשכתבת לי לראשונה זה כלל עוד הרבה דברים… אז כבר עשית מיקוד. יישר כוח!

    אז מעתה תגידי שאת נותנת את השירות לנשים ולא לנערות כיוון שנשואות הן בוגרות יותר.

    נותרו לך כעת שני מהלכים: לנסח את זה בצורה שתארוז את זה נכון,  ולבחור אפיק שיווקי מתאים.

    לצורך הניסוח והמיתוג את יכולה להיעזר בשירותי מיתוג / קופירייטינג וכולי. כל אחד מאלה יוכל לעזור לך לבנות את הקונספט, והנראות.

    ולצורך בחירת הדרך הנכונה שיווקית את יכולה להיעזר בייעוץ עסקי או לנסות לעשות זאת לבד: (אני מצרפת לך העתק מתגובה דומה שנתתי למישהי אחרת בפורום)

    1. השלב הראשון הוא לבדוק – "היכן היא מסתובבת". באילו מקומות נמצא קהל היעד (פיזיים, מה הם קוראים,  לאיזה עוד בעלי מקצוע הם נחשפים וכולי). דרך מעולה לעשות גם את השלב הזה וגם את השלב הקודם הוא לבצע סקר בקרב קהל היעד ו/או הלקוחות הקיימים ולשאול אותם בדיוק את כל השאלות האלה.
    2. מכאן הדרך ליצירת תוכנית שיווק ונגזרותיה גלה, בהירה ואיכותית יותר. המטרה היא לחשוב בעזרת הרבה יצירתיות על דרכים להגיע לקהל יעד זה עם מינימום הוצאה כלכלית. (ההגבל הכלכלי הוא זה שעוזר לנו לייצר יצירתיות). חשוב לשים דגש על היכולת להראות את המקצועיות והייחודיות שלך לקהל היעד ולא רק לשים פרסומת (גם אם היא בחינם). דוגמא מעולה לזה היא כתבה בעיתון לעומת מודעת פרסומת. אי אפשר להשוות את רמת האפקטיביות.
    3. בקרה – לאחר בניית תוכנית שיווק (קמפיין) והוצאתו אל הפועל חשוב מאוד לבדוק את האפקטיביות שלו. כמה בסך הכל הוצאת מבחינת כסף וזמן, וכמה כסף / לקוחות הרווחת. אם הקמפיין היה יעל, מעולה! אפשר לשכפל. אם הוא לא היה יעיל, יש לבצע שוב את השלבים ולתקן ולשפר עד שמגיעים לתוצאה הרצויה. כך שיראה ייחודי עבור הלקוחות.

    בהצלחה!

    ענבר אור - מנכ"ל ובעלים "יוצאת לאור"
    קידום תעסוקתי לנשים שכירות ועצמאיות
    info.ylaor@gmail.com
    0548182148

מוצגות 6 תגובות – 1 עד 6 (מתוך 6 סה״כ)

יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.

תגובות סגורות.